Ändrade planer

Efter en halvseg dag på jobbet där inte riktigt huvudet hängde med åkte jag hem med förhoppningen om att springa mig till ett bättre humör. Planen var att springa till fotbollsträningen, för att få dubbla härliga träningspass.

Jomenvisst. Hem från jobbet - trött - seg - ont i huvudet - feber. Underbara onsdag.


Imorgon, då tusan är jag på topp igen. Efter ett dygns vila ska jag vara fit for fight! Jag orkar inte med förkylning och feber var tredje vecka. Gaaaah!

Daten med Jacqueline är framflyttad till imorgon, och ett lite längre pass med längdskidåkning finns fortfarande med i morgondagens planering. 


Jag vill träffa er, brudar!




/A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0