Abstinens!

När träningen uteblir, dyker annat upp i tankarna.

Jag har en mycket kär vän som nog faktiskt är den mest positiva människa jag någonsin har träffat. Hon råkar också vara den personen jag sprang Göteborgsvarvet tillsammans med, så lite träning kan man ju ändå säga att det handlar om här ikväll. Just exakt i detta nu skulle jag vilja träffa henne. Just ikväll, känner jag att abstinensen efter Mag'duten är mycket stor! Därför, dyker hon upp här, den blivande polisen. Snygg är hon dessutom. Och grabbar - hon är singel! ;)




/A.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh Allsmäktiga A'lek Världsbäst, du är ju så underbar så jag kolovippar! Du är då en person med karaktär!! Hahaha

Jag kan inte göra annat än att hålla med dig, som den talare som du faktiskt är, måste erkänna att jag också lider av abstinens just i denna magiska stund, då jag tas tillbaka till tidernas tid! Jag vill ha äkta A'lek och Mag'dut- känsla nu nu nu!! Längtar just nu efter de givande och svettiga spanskalektionerna med "Mjölk i knäna" men också efter de fina stunder då vi bara flamsade runt som två tokstollar!! Haha detta låter som om vi inte sett varandra på åratal.!!! haha

Men i veckan, då blir det high life när Allsmäktiga A'lek Världsbäst och Magestätiska Mag'dut Muppmums möts, det är då en sak som är säker!!

Ha det Cillidill med ketchut på så länge!!

/Blivande polisen Mag'duten



Ps. Fint att du lägger ett gott ord åt mig för grabbarna! ;) haha

2011-01-11 @ 23:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0