Vuxenpoäng

Här kommer den sedvanliga matbilden, som infaller dagen då träning inte är aktuellt. (den formuleringen gick inte av för hackor, minsann - vuxenpoäng bara på den inledande meningen, haha)

Idag var det min matdag här hemma. Jag bjöd på kasslerlåda med färska champinjoner, (som är den nya favoriten) purjolök, tomat, creme fraiche och lite matlagningsgrädde. Just det, ost med. Ingen hälsokost precis, men tänk att det struntade jag fullständigt i idag. Gott var det iallafall, och det var faktiskt huvudsaken.



Nu är det efterrätt som gäller. Kaffe och en liten bit mörk choklad - vardagslyx som gör en tisdagkväll lite roligare.

/A.

Kommentarer
Postat av: J

Alltså, det ser verkligen sjukt gott ut! :) Och det låter bra mycket godare än fisksoppa! ;)

2011-02-01 @ 21:26:43
URL: http://jojojojo.blogg.se/
Postat av: Brittis

själv bytte jag chokladen mot House! xD

2011-02-01 @ 22:01:28
Postat av: AKA

Haha nä några matbilder blir det sällan hos mig. Bara brakfrukost isåfall!



Kul att du tittade in. Och gillade!



Välkommen åter!



Och du: vi ses på Gbg-varvet då!!! Vilka tips har du till en nybörjare?! ;)

2011-02-02 @ 07:56:47
URL: http://akaontherun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0