Osammanhängande



Såhär var känslan idag. Osammanhängande. Som att springa med skon fastsatt endast på tån. Vaden hängde inte ihop med övriga kroppen. Den levde sitt eget lilla liv. Vände efter 1.5 kilometer, kändes helt enkelt inte bra alls.

Nu vädjar jag till er, kära träningstokiga läsare, är det någon som har någon idé om vad det kan vara? Vad kan jag göra för att få bukt på det? Det är väldigt svårt att lokalisera smärtan, men jag tror att jag har lyckats pricka in området ganska bra här. Som sagt, tips och råd mottages tacksamt!




/A.


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Känner igen problemet med vaderna! Plågade mig ständigt i somras då jag började med löpningen men jag kan tyvärr inte tipsa om vad man ska göra åt det. Provade med både ormsalva och vadskydd men till slut gick det över av sig själv. Inte känt av det alls på flera månader nu. Hoppas det löser sig för dig också!



Kul med någon annan som tänker satsa på klassikern 2010! Detta måste jag följa =).

2011-02-11 @ 19:00:50
URL: http://livetartraning.blogspot.com
Postat av: Madeleine

Haha, ja annars är du nog lite sent ute =P

2011-02-11 @ 21:45:51
URL: http://livetartraning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0