Svensson, Svensson

Eftersom värmen i huset fortfarande lyser med sin frånvaro, blir det ingen träning ikväll heller. Duscha i kallt vatten, nej tack.

Tänkte istället ägna kvällen åt annan värme. Något jag håller mycket varmt om hjärtat (höhö) är för tillfället Svensson, Svensson. Samlar på dvd-filmerna man får med Expressen och har snart lyckats ta mig igenom tre säsonger. Skrattfesten är total är lille Max retar gallfeber på härlige Gustav. Tänk er att ha en Gustav Svensson i sin bekantskapskrets, hade inte det varit underbart? Det är det som saknas i mitt liv, känner jag nu. En Gustav Svensson, och så kanske ett radhus i Vivalla!

Till skrattfesten serveras kaffe och frukt, filtar och inneskor. Jag gillar läget, helt enkelt.



/A.

Kommentarer
Postat av: J

Att nu blev jag allt lite avundsjuk!

2011-02-15 @ 21:49:31
URL: http://jojojojo.blogg.se/
Postat av: Matilda

TACK! Vad härlig du är!!

Hur känns det träningsmässigt då? Hur tränar du nu på vintern?

2011-02-15 @ 23:11:54
URL: http://matildamodigh.com
Postat av: AKA

Haha nä en gnällig brevbärare klarar jag mig utan! Men kedjehus bor jag i så likheterna finns kanske där ändå! ;)



Här är jag i österrikiska alperna och har fått åka fastspänd i pulka nerför svarta backen dragen av sjukvårdare, transporterats i ambulans, blivit sprutad och lindad och tappad på vätska och nu ska jag snart flygas hem för operation.



Vänster knä har numera inga ledband så det är lite vingligt. Tur då att jag fått en finfin Forrest Gump-skena som håller grejjerna på plats.



I Österrike är kryckorna också vackert röda så lite omväxling blir det iaf.



När jag frågade Dr Söhrer om möjligheten till halvmara i maj svarade han: Vilket år?



Suck.



Träna för mig med är du snäll! Bara duschen kommit igång!



Nä nu måste jag sätta mig i solen med min bok igen. Inget ont som inte...jaduvet!

2011-02-16 @ 10:11:38
URL: http://akaontherun.blogg.se/
Postat av: Hanna

Åh Svensson Svensson! Det är ju för bra. Ingen julafton utan Svensson Svensson. Fast jag gillar filmen riktigt mycket med. Och om du inte visste det spelar de in en ny film nu. Den får vi hålla utkik efter ;)

2011-02-16 @ 21:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0