Härlig förmiddag

Varför finns det flashiga gym när det enda som behövs är ett par skor och någorlunda varma kläder? Nu blev det visserligen "bara" en promenad idag, men möjligheterna till att springa finns när som, var som!



Under nästan två timmar njöt vi av soligt och kallt väder, och hann också uppdatera oss om vad som hänt de senaste veckorna. Två små fyrbenta vilddjur fick också hänga med på färden...



Jag tror nog att jag ska ge mig ut en runda till, det gäller att "sörpla i sig" all D-vitamin som finns att tillgå.
/A.

Kommentarer
Postat av: Sofie RW

Åh, barmark! Jag håller med - skulle inte för nåt i världen byta ut min utomhuslöpning, men gymmen har ju sin charm de med.

2011-02-19 @ 16:34:47
URL: http://www.runnersworld.se/blogs/sofie/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0