Håll i er...

...eller sätt er ner åtminstone!

Nu ska ni får läsa något som ni med största sannolikhet aldrig trodde att ni skulle få läsa i denna blogg. Imorgon ska jag testa något nytt. Något spännande. Skrämmande. Kanske rentav farligt?

Haha, nej nu tar jag kanske i. Men hon som just nu sitter vid tangenterna trivs bäst i löparskor, alternativt i fotbollsskor. Där känner hon sig hemma.

Eftersom detta är veckan då alternativ träning ska utövas ska det verkligen bli alternativt så det förslår imorgon. Jag ska testa zumba! Huvaligen, vad har jag gett mig in på?

Spännande ska det bli iallafall. Och förmodligen en gnutta skrämmande också. & nej, det ska inte filmas och läggas ut här till allmän beskådan. Ni får ordna underhållningen på annat håll! ;)

/A.

Kommentarer
Postat av: J

HAHA, ååååå vad jag hade velat vara med på det träningspasset! xD No offence! :P

2011-02-16 @ 20:13:55
URL: http://jojojojo.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ojojoj, jag skulle betala mycket för att få se det passet. Man kanske ska ta en tripp ner till Småland snart....

2011-02-16 @ 20:56:12
URL: http://ylletrojans.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag som satt här med spänning och trodde faktiskt att du skulle bryta av bloggtemat helt och skriva att du skulle gå ut och ta dig en stänkare hehe. Så var dock inte fallet. Tyvärr. (Tänkte inte på att det var torsdag imorgon) Fast lite festande får vi förhoppningsvis uppleva snart ändå ;) Där är vi inte svåra! Du vet var du har oss.



..men zumba är ju också kul!

2011-02-16 @ 21:14:48
Postat av: Brittis

Dom säger att det är jättekul och att man får träningsverk.. Tror dina höfter kommer gilla de movesen! ;P

Vi får ta detta på vår promenard i helgen! :D

2011-02-16 @ 21:34:56
Postat av: lina

Spännande!

Ska bli kul och höra vad du tyckte om det!

Vi har precis börjat köra det på vårt gym, har själv inte provat det ännu, men det verkar vara väldigt populärt bland våra kunder :)

2011-02-16 @ 22:03:05
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
Postat av: malin

Spännande. Zumba är roligt, hoppas du också tycker det. Bara släpp loss och ha roligt!

2011-02-16 @ 22:14:27
URL: http://malingerdle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0