Ännu en vecka att lägga till historien

Det blev ingen löpning idag, trots allt. Valde att spara vaderna ytterligare en dag. Det blev istället 60 minuter på en träningscykel när de andra hade kul och spelade fotboll inne i hallen. Ingen idé att deppa över det, jag fick ju bra, om än lite tråkig träning, jag med!

Den här veckan har verkligen gått i cyklingens tecken. Ju mer man sitter på sadeln, desto mer längtar man efter att få springa. Men, det är ändå en himla bra träningsform att ta till när vaderna strejkar.



En liten sammanfattning av veckan som verkligen har bestått av mycket alternativ träning:

Löpning: 5 km
Träningscykel: 2 timmar, 15 minuter (fördelat på 3 pass)
Styrketräning: 1 timme, 15 minuter (fördelat på 2 pass)
1 pass zumba

Nästa vecka hoppas jag kan sammanfattas med betydligt fler kilometrar. Alternativ träning har jag fått nog av för tillfället. Jag vill springa intervaller, långpass och myspass. Bara njuta.

/A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0