Änglagård

Eftersom min Garmin är utlånad i helgen blir det en helg helt fri från löpning. På gott och ont. Gott för kroppen, ont för knoppen.

I eftermiddag blir det fotbollsträning. Och planeringsmöte. Blir spännande att se hur många matcher som kommer kollidera med konserter och jobb den här säsongen. Brukar alltid vara lite småknivigt att pussla ihop schemat.

Gårdagen spenderades i Växjö med Jacqueline. Lite shopping, (med betoning på lite) besök hos Britta och sedan bio. Änglagård - Tredje gången gillt. Trots att jag inte sett de föregående filmerna tyckte jag att den var riktigt bra.



Som vanligt lyckades vi virra bort oss. Jag förstår inte hur det är möjligt att ha så dåligt lokalsinne?! Vi skulle köra från Brittas lägenhet in till stan, dvs. följa skyltarna mot centrum. Fråga mig inte var vi hamnade, men inte var det i centrum... Dagen bjöd i alla fall på lite träning till slut, tack vare dåligt lokalsinne - språngmarsch mellan McDonalds, Hemmakväl och bion. ;)


/A.


Kommentarer
Postat av: Frun av Haga

otippat att du virrade bort dig:)

2011-02-06 @ 12:03:21
Postat av: AKA

Haha förstår dig! Den gååår knappt att springa längre utan coola fröken Garmin! Tur du fick bra återhämtning där! På onsdag kommer visst Eat Love Pray på DVD! Då är det fest i TV-soffan haha!

2011-02-06 @ 16:28:33
URL: http://akaontherun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0