Volleyboll

Idag var det som sagt volleyboll som stod på programmet. 7 tappra kämpar + en eminent domare var på plats i hallen mellan klocka 17.00 och 18.30. Vårt lag bestod av 50% volleybollproffs och 50% mindre bra amatörer. Jag var en av de sistnämnda, hehe. Vi kämpade på bra i vårt lag tycker jag allt, men var kanske lite ofokuserade emellanåt. Kan vara anledningen till att vi förlorade 3 set av 3 möjliga. Tävlingsmänniskan i mig struntade faktiskt i det idag, för det var ruskigt kul, trots förlust!

Efteråt gjorde vi lite 90 grader och sedan lite styrketräning. Styrketräningen var inte den bästa tyvärr. Ingen vidare struktur på det alls, men bättre än ingenting alls iallafall.

Nu ska jag titta på den andra avsnittet av Spring och längta lite extra efter att få göra just det - springa.

/A.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0