Sen lunch

Idag är det verkligen ingen ordning på mattiderna! Sitter just nu och äter en ruskigt sen lunch. Tur att den är ruskigt god också! Pastasallad med keso och källarrökt skinka var vad köket hade att bjuda på idag.



Gör lite småont i vaden för tillfället, är antagligen efter morgonens massage. Gjorde ont som tusan! Får inte springa än, inte ens testa. Han sa att han tror att jag kan vara igång om två veckor. Hoppas, hoppas, hoppas! Är väl dags att vara realistisk och inse att det inte blir något Göteborgsvarv i år. Jag vill verkligen, men med 45 dagar kvar och ytterligare två veckor utan löpning, kan det nog bli tufft. Klart att det går, men jag skulle inte kunna göra mig själv rättvisa riktigt.

/A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0