Planering

Jag trodde det skulle vara smidigt att beställa biljetter till OS, men nej, där misstog jag mig allt. Det är just nu en drick/kissepaus i skypesamtalet med Johanna, som hittills pågått i två timmar. Dennes syster sitter bredvid mig och småtjattrar. Vi försöker komma överens om vilka grenar vi ska ansöka om biljetter till. Friidrotten är vi helt överens om, handbollen likaså. Sedan är det simning och tennis som är lite oklart.

Det jobbiga är att man bara deltar i lottningen av biljetter och därmed inte har en aning om man får några biljetter alls, eller en hel massa. Det kan med andra ord bli en riktig flopp, eller en riktig "flipp", och därmed en otroligt dyr historia.

Tänk att se 100-metersfinalen live, på plats i London under OS. Det hade varit hur häftigt som helst!



/A.


Kommentarer
Postat av: J

Nu håller vi tummar och tår för biljetter! :D Annars får vi bara åka dit och känna stämningen! Tack för en trevlig förmiddag! :D <3

2011-04-01 @ 22:52:46
URL: http://jojojojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0