Klyschor

Klockradion skrällde igång Kung i baren klockan 05:45 imorse. Ett mycket märkligt val av radiomusik vid den tidpunkten kan jag kanske tycka, men vaknade gjorde jag iallafall! Lyckades ta mig ut på en fyra kilometer lång morgonpromenad. Det finns två sätt att starta en riktigt bra dag på, det ena är med en morgonpromenad och det andra är med en lång sovmorgon. Båda alternativen följs givetvis av en god frulle och litervis med kaffe.

Nu känner jag mig minsann redo att möta dagen. Fånga dagen. "Fånga dagen pojkar, gör något stort av era liv!" som Mr Keating säger i Döda poeters sällskap. Lite filmkunskap såhär på morgonkvisten kan väl aldrig vara fel? Slut på svammel och klyschor om att fånga dagen, nu måste jag pysa iväg till jobbet. Även om det faktiskt är en av de bättre klyschorna som finns...

Adjöken!
/A.

Kommentarer
Postat av: AKA

Kung i baren och fånga dagen! Olika varianter på samma tema haha! Ha en fin dag i solen!

2011-04-18 @ 08:15:58
URL: http://akaontherun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0