Helgplaner

Har avverkat en liten runda ikväll. 4 kilometer blev det, de sista för den här veckan. Började med lugna 6 min/km och avslutade den sista kilometern i 5-minuterstempo. Pulsen var lika hög i 6-minuterstempo som den var i 5-minuterstempo för två månader sedan. Konditionen är ett minne blott! Positivt är att jag inte kände av vaden någonting alls, känns fantastiskt bra!

Imorgon ska jag slänga mig på cykeln klockan nio på förmiddagen och möta upp Ida som nu tillfrisknat. :) Om allt går som planerat ska vi cykla några mil och sedan anmäla oss till Halvvättern om vi inte hunnit ångra oss tills dess, hehe. Fotbollsmatch klockan 13.00. Självklart ska jag närvara som supporter! Sedan blir det grillfest med laget.

På söndag hade jag tänkt styrketräna och vara social på släktmiddag.

Ser ut att bli en bra helg - en fullproppad helg!

/A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0