Grundlurad

Igår var det ju första april. Men inte tänkte jag på det...

Sofia fick tillgång till sin nya lägenhet igår. På kvällen fick jag ett sms...

"Asså du fattar inte vad som hände innan, helt sjukt! Det är Alexander Skarsgård som bor i huset, tror du inte att han är den första vi möter i trappan när vi flyttar grejer?! Herregud och inte nog med det, han frågade om vi behövde hjälp med att bära"

Ja. Jag gick på det. Började skrika hysteriskt och funderade på att ta en Stockholmstripp i helgen. När jag sedan ringde upp, helt uppe i varv och otroligt exalterad, möttes jag av skratt.

Jag blev grundlurad. Grattis Sofia, du lyckades!



/A.

Kommentarer
Postat av: Yllet

Det var ju typ värdens bästa luring! Jag antar att du ger igen med det där fruktansvärt fula kortet...

2011-04-02 @ 14:15:15
Postat av: Jessica.H

Och alexandra kortet på Holmis var en perfekt hämd :)

2011-04-06 @ 22:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0