Det där varvet

Startbeviset till Göteborgsvarvet kom idag. Känns inte särskilt upplyftande att verkligen tvingas inse att det inte blir någonting med det. Inte ett steg. Det känns riktigt visset just nu. Jag vill ju bara få springa! Hade verkligen sett fram emot Göteborgsvarvet, det var mitt stora mål. Visst finns det fler lopp, men är man är inställd på något så är man.

Men, å andra sidan har jag aldrig varit så nära att få springa igen som nu. För varje dag som går utan löpning kommer jag löpningen ett steg närmare. Ingenting blir bättre av att deppa, även om jag faktiskt kan tycka att det finns befogat depp. Att inte kunna springa på grund av en vad är verkligen ett i-landsproblem. Sett till det stora hela ett väldigt litet sådant. Men ändå otroligt jobbigt...

Var förresten och kollade på lite kläder innan idag. De jag testade satt alldeles för hårt om överarmarna men löst i övrigt. Kanske är dags att sluta styrketräna nu?

/A.



Kommentarer
Postat av: lina

Jag kommer från en liten by 3 mil väster om Oskarshamn :) har 6 mil till kalmar.



förstår att det känns tungt med varvet. men viktigast är att kroppen mår bra och nu verkar det ju som att du är på väg åt rätt håll och det är ju jättebra! :)



2011-04-22 @ 07:55:48
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
Postat av: J

Jag tror inte det är meningen att du ska springa i Gbg... Det funkade inte förra året heller, fast då var det inte varvet va? Då när du ville vara kulturell... :P

2011-04-23 @ 07:52:47
URL: http://jojojojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0