Back on track?

Efter att ha sett seriepremiären från sidan av planen kunde jag inte hålla mig när jag kom hem. Jag kände att jag var tvungen att testa att jogga en liten, liten runda i kvällssolen.

Resultat?




En överdrivet megaglad Alexandra som inte kände någonting alls i vaden under 4 små härliga kilometer!! Kan det ha vänt? Vågar jag hoppas? Man ska inte ropa hej förrän man hoppat över bäcken, dvs. Jag ska inte hoppas för mycket förrän jag besökt herr Kiropraktor imorgon. Men glad är jag allt. Lycklig. Äntligen!

Tänk att så lite kan göra så mycket!

Tid: 22,45 minuter
Distans: 4 km
Medeltempo: 05:41 min/km

/En överlycklig A.

Kommentarer
Postat av: Hans

Härligt! Welcome back! :)

2011-04-28 @ 14:45:30
URL: http://hans.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0