Simning på schemat

Nu sitter jag alltså här framför datorn igen. Klockan 22.50. Jag är nyss hemkommen från vattengympan, med fotbollslaget. Idag var jag lite latare än förra gången, blev bara 10 längder efteråt - bastun lockade mer.

Men de 10 längderna får väl ändå ses som någon form av träning, det är ju i alla fall bättre än ingenting alls.

En mycket trevlig kund i affären idag lärde mig förresten ett och annat om skidåkning, och jag kan glatt konstatera att gårdagens mindre positiva resultat inte enbart berodde på dålig skidåkning, utan även på dålig vallning. Tack för det!

Fick några meddelanden från min kompanjon innan. Hon har tydligen roat sig med att spåra upp skidspår på en åker idag. Mycket ambitiöst av henne, måste jag säga. Pluspoäng, och en stjärna i kanten!

Nehe, nu är det dags att återgå till kaffet och Lindt-chokladen. Det, och kanske en omgång Betapet innan sängen och så småningom jobbet kallar.

Tack på förhand till Johanna som imorgon ska försöka få till en någorlunda vettig design på den här numera anskrämliga bloggen. Johanna, som för övrigt åker till USA nästa vecka. Livet är hårt.

/A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0