Idre

Nu befinner vi oss i Idre, i en lägenhet på 25 kvadratmeter. Boendet är faktiskt över förväntan, trots storleken. Nu är det film och mys som gäller, sedan blir det middag, och slutligen någon form av utgång. Blir nog en himla bra nyårsafton, känns det som! :)

Idag har vi hängt i backarna, vurpat ett antal gånger, hittat personer att snacka med i liften och haft det allmänt bra. Vintern är verkligen underbar!



Nytt år om några timmar alltså. Jag har för första gången någonsin beslutat mig för att slopa nyårslöftena. Okej, någonsin var kanske att ta i, men för första gången sedan 5-årsåldern ungefär. År 2011 blir inget löftenas år, men det blir målens år.

Mål inför 2011:

- Träna varierat, dvs. skidåkning, cykling, löpning och simning. Fotbollsträningen tillkommer automatiskt.
- Äta ordentlig frukost, varje dag! Min tidigare goda vana med gröt och ägg, ska återupptas.
- Inte äta godis bara för ätandets skull. Som det är nu äter jag bra godis på helgerna, men då blir det som ett tvång, att jag måste mosa i mig godis bara för att jag får, även om jag inte är godissugen. Detta leder alltid till att jag får ont i magen och blir äckligt illamående. Slut med det! 

Mina förväntningar inför 2011 är höga. Jag ska träna mer än någonsin, och ska börja redan på måndag, då längdskidor ska inhandlas. 2011 är i mina händer. Jag kan göra det så bra som jag vill, om jag bara går in för det - och det ska jag.

Gott Nytt År alla glada!
Själv ska jag ha ett alldeles ypperligt gott träningsår!

/A.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0